Značka DYNAMAX v roku 2008 získala prestížne ocenenie - Zlatá medaila SLOVAK GOLD a Certifikát ochrannej značky kvality za produkt - Chladiaca kvapalina do chladičov Dynacool ultra. Výrobok spĺňa materiálové požiadavky v rozsahu vlastností pre zaradenie VW TL 774 D.
Následne, značka DYNAMAX získala v roku 2012 cenu jednej z najväčších dizajnérskych súťaží na svete Red Dot Design Award za vizuál fľaše DYNAMAX. Základom dizajnerského riešenia obalu oleja bola ergonómia a jednoduchosť pri používaní.Organický tvar so širokým lievikovitým hrdlom a masívnymi rúčkami umožňuje bezpečné nalievanie. Moderný dizajn etikiet a farebnosť pomáhajú lepšej identifikácii širokej produktovej rady spoločnosti. Expertnú 15-člennú porotu zaujalo riešenie spomedzi 6 823 prác zo 43 krajín. Design Zentrum Nordrhein Westfalen hodnotí pravidelne kvalitný dizajn – komunikačný, produktový dizajn a prototypy už od roku 1954. Patrí k medzinárodne uznávaným hodnotiteľom kvality produktov.
V roku 2014 získava už po druhýkrát prestížne ocenenie Red Dot Award: Komunikačný dizajn 2014, za vynikajúci projekt DYNAMAX car care.
Medzinárodná porota posudzovala osobitne každý jeden zo 7 096 prihlásených projektov po dobu niekoľkých dní. Iba tie najlepšie práce mali možnosť vyhrať túto značku kvality pre dizajn. Tento rok porota udelila ocenenie 584 vynikajúcim projektom.
Spoločnosť EURO-VAT rozširovaním svojho produktového portfólia o autokozmetiku DYNAMAX sa rozhodla pokračovať v dizajne, ktorého základom riešenia pre obal fľaše rozprašovača bol ergonomický a jednoduchý tvar so zachovaním dizajnovej línie obalov motorových olejov. Prevratnou inováciu originálnej fľaše je pohodlné 360° rozprašovanie a úplné vyčerpanie tekutiny. Prekompresný mechanizmus zabezpečí rozprašovanie bez kvapkania a straty tlaku. Výhodou DYNAMAX CAR CARE je komplexná ponuka, jednoduchý výber a bezproblémová aplikácia produktov.
„Tým, že naše kategórie sa prispôsobujú meniacim sa požiadavkám trhu, naša súťaž je vždy na špici. Za viac ako 20 rokov, Red Dot podaril vytvoriť globálnu platformu, kde sa komunikační dizajnéri z celého sveta môžu porovnávať medzi sebou. V roku 2014, viac účastníkov, ako kedykoľvek predtým ukázalo svoju odvahu v tom, že ich tvorivé projekty posudzovala porota nestranných medzinárodných odborníkov. Vyhrať Red Dot dáva víťazom jedinečnú viditeľnosť vo všetkých typoch médií.“ Takto zhrnul výsledky tohtoročnej súťaže profesor Dr Peter Zec, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Red Dot.